Miranda & Russell

G’day all,

For the Aussie’s and the Kiwis who are following us, I’ll start of by letting them know where we are and where we have been.

It has been a week ago that we landed in Auckland New Zealand, we have travelled up to Chris & Marcia from there we moved our way up to the far north over at Russell and the bay of islands which we visited by boot today. Tomorrow we will take a bus to do the 90 miles beach and forest and after that we will slowly start to travel down towards Chris and Marcia again to spend Easter with them.

So the photo’s here, who come with this story show some of the things we done and seen today.

See you all later on this year. Cheers

G’day all,

Het heeft even geduurd maar we zijn hopelijk weer even in de lucht en kunnen jullie weer wat vertellen en laten zien.

In drie dagen tijd zijn we van Chris & Marcia via Miranda naar Russell gereden door machtige mooie bergen en vlakten. Hebben in Miranda in een thermische pool gelegen van 38 graden waarna we sliepen als baby’s.

Vandaag zijn we na een nacht van regen met een boot naar de “bay of islands” gegaan en hebben genoten van stralend weer met zeker 25 graden. Als je goed naar de foto’s kijkt zie je dat de eilanden gevormd zijn door de randen van oude vulkaan kraters. We hebben drie grote wandelroutes gedaan boven op de pieken van de vulkaan op een van de eilanden, zijn nu bekaf en gaan zo plat . Morgen om 05.00 uur op om dan met de bus naar het uiterste noorden te gaan via oeroude bossen en dan via de 90 miles beach terug. Die foto’s komen dus nog.