TheDownUnder.reismee.nl

weer een jaar voorbij.

Alweer een jaar voorbij!

Wat is er gebeurd en wat heb jij gedaan?

Ben je verliefd geworden of ben je verliefd gebleven?

Nieuwe baan begonnen of de oude behouden?

Of,

Ben jij je dromen na gaan leven?

Wij, Els en Ben, zijn verder gegaan waar we in 2016 zijn geëindigd en reizen weer door Australië.

Voor Ben, is het werken beëindigd en is gepensioneerd zijn een manier van leven geworden. Hij behoort nu bij de grijze golf.

Els, heeft vrijaf genomen van haar nieuwe werk , houd haar haar in vorm en kleur zodat zij één van de jongste in de grijze golf is.

Met onze kinderen gaat het goed, en de kleinkinderen groeien sneller dan kool.

Terugkijkend op het jaar;

We hadden problemen om te wennen aan de Nederlandse manier van leven, het vlakke land, het koudere klimaat, het tijdsverschil, geen wijn/biertijd naast de caravan en meer van dat soort zaken.

Els, begon na thuiskomst eerst weer bij haar oude werk maar vond het maar niets na een paar maanden, dus nam ze ontslag, om eigen invullen aan haar droom te geven en begon bij een zeer bekende snoepfabriek. Werkt nu op een fijne plek, wanneer ze wil, welke tijden ze wil en de uren die ze wil.

Ik, probeerde mijn broer en schoonzus te helpen met een groot project in Duitsland, welke blijkbaar slechts een droom was en eindigde in een ramp. Ook dat is nu verleden tijd.

Wij, hebben familie en vrienden uit Australië mogen verwelkomen, wij reden ze kris kras rond Nederland en zelfs Parijs in het voorjaar. Wij, hadden het erg naar ons zin en maakte een gevoel in ons los, dat we het reizen mistte en nog niet aan huis gebonden wilden zijn.

Ons, missen het reizen, besloten om een vlucht naar Melbourne en Mildura (Australië) te boeken en weer over de rode aarde te kunnen gaan rijden. Kochten een stevige auto, reden naar de kust tussen Sydney en Melbourne, haalde de caravan op, organiseerde diverse zaken en doken de weg op.

Nu, net voor kerstmis, zijn we in Sydney beland op Lane Cove river camping park en zijn bijna klaar voor onze volgende rit. Waarin we naar nieuwe plaatsen en bekende plaatsen zullen gaan om onze laatste toer te completeren, waarvan wij droomde.

In het kort, wij “vervolgen onze droom samen” .

Vrolijk Kerstfeest en met een knal het nieuwe jaar in!

Els & Ben.