Het gaat beginnen. The trip is starting. " The Traveling 4"

Vandaag , zondag elkaar halfweg ontmoet , in Tiel, zodat wij de laatste details en financiën konden bespreken on der het genot van een lekker stukje sushi en een drankje.

Morgen de laatste eindjes aan elkaar knopen, de koffers inpakken en nog wat van onze vrienden en kennissen gedag zeggen en niet te vergeten nog even baby schudden bij Kim en Heini.

vanochtend de campings alvast geboekt in Canberra, The Blue Mountains, Sydney , langs de kust bij Batemans Bay en Uluru. Deels voor de zekerheid van een plek en deels omdat de aus $ erg laag staat en de € hoog. We blijven Hollanders nietwaar.

Dinsdag gaan we naar Schiphol waar vandaan wij om 19.05 uur vertrekken ( tegen de noordwesterstorm in ) naar Helsinki waardoor we onderweg hopelijk ook het noorderlicht kunnen zien en dan door naar Singapore voor een vierdaags verblijf. Vandaar vliegen we door naar Melbourne waar we na één nacht de auto ophalen om door te rijden naar Mildura en de caravan uit zijn pyjama trekken en prepareren voor de reis van ongeveer 10.000 km.

Hiervan zullen wij regelmatig proberen een verslag te plaatsen met wat foto's voor de thuisblijvers.

Enhu, niet jaloers worden hé , want reizen is ook vermoeiend hoor en iemand moet op mijn zusje passen toch!

Tot de volgende blog lieve volgers.

Hi all.

Today, Sunday, we met halfway in a place called Tiel to go over the last minor details and finance of our upcoming trip , while we where having Sushi and a small drink.

Tomorrow, we try to finish of the last small things, start packing the suitcases, say goodbye some friends and have a baby shower at Kim & Heini and se their first bundle of joy.

This morning we booked the campsites in Canberra, The Blue Mountains, Sydney Lane Cove, Burrill Lake along the coast and Uluru. Partly to be sure to have a spot with the four of us and partly because the au dollar is low and the € is high, and we are Dutch aren’t we.

Tuesday we head for the Schiphol Airport to leave at 19.05 hr for Helsinki, ( against a NW storm in) and while in the air we hope to see the Northern light. After a short break we move on to Singapore were we will stay 5 nights before we move on to Melbourne, pick up the car and drive to Mildura.

In Mildura we pull the PJ of the van and start preparing our allu house for a trip of about 10.000 km.

About this trip we will post some of our story’s with some pics for the people who have to work or stay home.

Now Now, don’t envy us, traveling is hard work as well and someone has to watch over my little sister , so.

So my dear followers take care until the next blog.