TheDownUnder.reismee.nl

down-under

Beste mensen, G'day to you all,

na een zeer voorspoedige reis via Singapore naar New Zealand waren wij om 23,45 op het vliegveld van Auckland met een lekkere temperatuur van bijna 20 graden.

Na een taxi busritje van een half uur om 01.30 uur in het hotel, even de stad in voor een drankje en toen tegen de jetlagg in gaan slapen.

Vandaag gewandeld naar het centrum en de oude haven . In het begin wat motregen maar in de loop van de ochtend een stralende zon bij 23 graden.

Hebben beide nog behoorlijk last van het tijdverschil en het omschakelen van het eetpatroon, dus zo een drankje en vroeg naar bed, denk ik zo.

Hierbij wat foto's van vandaag en gisteren.

Cheers.

Reacties

Reacties

Ucki and Tony

Enjoy. Els sent you a FB message re Fleetwood mac Hope estate (same one that Tony & I saw Rolling Stones)...let me know if you would like tickets as well. 12/11...2 big concerts in a week!!!

Alex Drost

Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad!
Fijn om met een lekker zonnetje de stad te kunnen verkennen!
Groet,

Monique

hallo meisie ik zie dat jullie goed zijn over gekomen en het is heerlijk weer 20 23 graden nou heerlijk nou ik kijk wel weer fijne dagen en wacht je berichtje af dikke knuffel xxx

Marion en wouter

Hallo lieverds ga lekkergenieten
Hier 7 graden en alles goed
We missen jullie nu al

Marianne

Geniet lekker daar! Vandaag zag ik het, omdat ik het kpn mailadres weinig gebruik.

Robert

G'day! Enjoy and drink 1 from me :)

Ben

Ro, hebben we al gedaan , zie de foto's van vandaag.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!