TheDownUnder.reismee.nl

Warkworth

Voordat we weer dwars door Auckland moeten rijden, een stad met 1,5 miljoen mensen en even zoveel mensen die van buitenaf de stad in komen, stoppen we kort er voor bij een heel klein dorpje "warkworth".

Dit om de files te vermijden en een rustige rit kunnen plannen richting Miranda op de camping waar wij het zo naar ons zin hadden maar te weinig tijd om de omgeving goed te verkennen, Daarom willen wij daar straks 3 dagen verblijven om daarna door te rijden naar Chris en Marcia Hengst zodat we samen de Paasdagen kunnen doorbrengen.

De Camping bij Warkworth hoort bij de zelfde organisatie als die van Russell en Miranda, dus korting en extra's in het verschiet.

Wij hebben hier niet in de auto geslapen maar in een Cabine ( houten hut op palen ) zodat we de auto en onze spullen konden organiseren omdat wij in onze rugzakken voor 2 tot 3 dagen kleding hebben en de koffer dus weinig gebruiken, nu dus nodig. Bovendien hebben wij van Vicky en Bert rugzakken gekregen voor onze walk abouts en gebruiken die ook bijna dagelijke en deze moeten we ook even reinigen.

De ancht was extra koud en Els lag te bibberen zo we hebben om 03,00 uur het dekbed uit de camper gehaald en daarna heerlijk geslapen ondanks de felle regenbuien die die nacht het land teisterden. beter s,nachts dan overdag toch.

In de ochtend tijdens het aftanken kwam er een blauwe Ford falcon station wagen naast ons staan . Een heerlijk en leuk gesprek gehad en gegevens uit gewisseld als je doet onder autoliefhebbers. Hij had de auto net dat weekend op een meeting gekocht voor $ 16000,00 (zie de foto's).

Wij hebben veel plezier en ik hoop dat jullie dat ook hebben via onze verhalen en foto's.

Bye bye.