TheDownUnder.reismee.nl

weekend Nederlands

Reismee.

Eindelijk weekend in Australië!!!

Na een zware week waarin we van Rainbow Beach naar Bundaberg, ja de stad van de rum, en nu naar Rockhampton zijn gereden. Moet ik stellen dat het leven van een “oude backpacker ” verdomd zwaar is.

Denk je eens in van een eindeloze Beach ( strand ) in de volle zon waar je bijna niemand tegen komt, naar een stad die midden in de suikerriet plantages ligt en de hele dag ruikt naar suiker, rozijnen en rum, met overdag zon en ruim twintig graden en koele nachten van rond de tien graden. Daarna doorrijden, 300 km naar het noorden, om terecht te komen in 25 a 26 graden met in de nacht een heldere sterren hemel en een glas rum van de vorige stad in je hand na een overheerlijk nasi hap.

Dan moet je toch wel uitgeput raken, of niet.

Kortom wij zijn met ons vieren, Jos Laz Els en Ben, in het midden van Queensland in de droge winter periode aangekomen.

Genieten van de warmte en de ontspannen sfeer, de bijna lege wegen, het lange weekend (Koninginnedag) voordat we dinsdag richting het binnenland vertrekken om ons te werpen op ……? Dat lees je volgende week.!!!!

Volgers een heel fijn en layback weekend allemaal.

Tante Toos

Zeg hebben jullie inmiddels kinderen gekregen dat je met zijn 4 ren bent.Lijkt me harstikke leuk.Maar ik neem aan dat het familie van je is of mensen die je tijdens de rondrit hebt leren kennen.Hartelijke groeten en tot weerziens.

els

Lieve Tante Toos
Jos is Ben's nicht en met haar man Laz reisen we samen een tijdje rond Australië.
Ben schrijft de verhalen in twee talen, en u hoeft er maar 1 te lezen.
Liefs Els

Dennis

Wat zijn jullie verwend. Koele dagen van 25 a 26 graden;)