TheDownUnder.reismee.nl

cars, auto's.

Voor de (oude) auto liefhebbers.
In ons verslag van Gympie en Rainbow Beach, maakte ik melding van een huis met oude auto onderweg.
Diegenen die mij goed kennen weten dat ik zoiets niet zomaar links laat liggen, ook al lag het in dit geval wel links van de weg.
Dus toen wij op zaterdag middag boodschappen waren wezen doen ben ik per ongeluk even een stukje terug gereden en de hoofdweg verlaten om via een ventweg bij het betreffende huis te komen. Groot bleek mijn verbazing dat er niet alleen veel buiten stond maar er ook nog twee grote schuren vol met auto’s en onderdelen en de veranda en de gehele beneden verdieping van het huis vol stond met oude goederen en aan auto’s gerelateerde materialen. Een dame die in het huis aanwezig was gaf mij toestemming om overal te fotograferen en rond te kijken want zij en haar man waren wat trots op hun verzameling. Hiervan heb ik natuurlijk gebruik gemaakt en laat jullie via deze site even een beetje mee beleven van wat ik daar zag.
Veel plezier.

For the, old-timer car, lovers.

In the travel blog on our way to Gympie and Rainbow Beach I wrote about a house along the road with some old cars parked outside.
The people who know me good enough, know I want let this kind of opportunities just go by.
So after we did some shopping on Saturday I just drove accidently back on the Hwy and on the back road to get to that house.
I was very surprised that there were not only cars parked outside but a lot more in two very big sheds as well, covered with cars, parts and more. Also the lower floor of the house was filled whit old goods somehow related to old cars or they era.
The lady in the house gave me permission to take photos everywhere even in the sheds. Just because she and her husband are very proud of the current collection they own. Of course I took this opportunity and through this site I like to show you what I saw there, that day.
Enjoy.

Reacties

Reacties

Marion en wouter

Wat prachtig die oude auto's

Marion & Wouter

Dat is geluk hebben, zo'n garage tegenkomen en dus genieten.

John Hengst

Waar zijn de fotos. Willem zou er van genieten.

Dennis

Haha pa zijn hobbies in een. Australie en oude auto's

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!