TheDownUnder.reismee.nl

Nearly Neal Nederlands

Nederlands

Zondagavond 18 oktober in Perth.

Als afsluiting van onze reis in de omgeving van Perth zijn wij naar een show in het Astor theater in Perth centrum geweest om naar de Nearly Neal (Diamond) show van Bobby Bruce te gaan.

Zodra wij wisten dat we de Gibb River Road gingen doen en zouden eindigen in Perth hebben we die tickets ook geboekt. Het was de enige kans voor ons om onze vriend tijdens zijn toer Down Under te kunnen zien.

Wij hadden de middelste stoelen van de tweede rij, mijn moeder zou hebben gezegd “plaatsje nekkramp”. Tijdens het eerste deel van de show zag je Bobby wel naar ons kijken maar géén teken van herkenning. Na de pauze zei hij ineens “ik heb gehoord dat er vrienden vanuit Holland hier zijn voor deze show, jullie hebben wel erg veel gereisd om hierbij te kunnen zijn, waar zit je?”. Wij zwaaien en toen droeg hij zijn volgende lied aan ons op. Ondertussen had Els een bericht van zijn vrouw binnen gehad of we beschikbaar waren na de show voor hen.

Vanuit de lobby werden wij na de show mee door Bobby mee genomen naar de kleedkamers waar wij nog een tijdje hebben zitten praten. Ook kregen wij een uitnodiging voor zijn show op 3 november in Sydney. Zal moeilijk worden want dan zijn wij nog niet daar denk ik.

Wij hadden en fantastische avond.

Hierbij wat indrukken van deze leuke avond. Voor de muziek gaat even naar de Facebook pagina van Els.

Reacties

Reacties

Marion en Wouter

In Nederland noemen we dat "bofkonten" leuke ervaring lijkt mij zo. Volgende keer een filmpje erbij.
Groet en geniet van de reis.

Tante Toos

Ben en Els ik ben blij jullie zo genieten ,maar ik hoop je nog wel eens terug te zien.Blijf genieten en tot horens.

Tante Toos

Hoeveel berichten wil je nog hebben. Groetjes.

Tante Toos

Ik heb jullie al berichten gestruurd en dubbel hoeft niet.Groetjes je tante.

Tante Toos

ik moet maar steed berichten sturen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!