TheDownUnder.reismee.nl

Ben & Els "On tour Down Under".

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Ben & Els TheDownUnders!

Reacties

Reacties

els

Ik heb er ontzettend zin in om met jou deze reis te maken

jolanda

Heel heel veel plezier. ..geniet ervan

Ucki and Tony

hope we did this right!!!

Frits en Marion

We gaan jullie missen maar het is jullie wel gegund. Veel plezier.

Ria Wonnink

Els en ben een heLe fijne tijd en geniet van jullij reis Gr

Monique

hallo meisie zo de reis gaat beginnen wens julli een hele mooi reis en kom samen weer over een jaar weer terug veel liefs van Monique

jacomien

Heel veel plezier samen het is jullie gegund zal jullie missen

Marja en Carl

We wensen jullie veel plezier, maar zullen jullie zeker heel erg gaan missen. Het 's-avonds zomaar een belletje om elkaar te horen zit er even niet in.

Harry

Ik las ergens dat jullie het leuk vonden dat ik met jullie mee reis, maar zoals jullie weten was ik m'n koffers vergeten en toen ik terug kwam waren jullie al gevlogen :) Nogmaals heel veel plezier ennuh doe voorzichtig

Joops

Hallo daar ik heb dit adres gekregen moet er even aan wennen hoor maar geniet er van met zijn 2 Gr: je neef

Willem Wildeman

Ik wilde jullie nog heel veel plezier toe wensen daar in Nieuw-Zeeland. Maak er een feest van samen

Monique Wonnink

hallo daar nou lees veel de verhalen van jullie hebben ook al veel gedaan zeg ik las dat jullie rond de paasdagen weer terug zullen zijn bij je neef. Veel plezier en we schrijven weer groetjes Monique

David and the girls

Good to see you are enjoying your trip. Looking forward to seeing you both if you get this far up into paradise.

Ben

David & co,
we will see you sometime this year for sure.
Let you know when we are coming in your area.

Cheers Els & Ben

Ben

Monnink, blijf lezen, dit is pas het begin.
Willem, dank je wel. Blijf ons volgen er komt meer en meer.
Joop, dank je wel. Wij genieten volop en elke dag!!
Harry, ja mot je maar opschieten hoor. Hoop dat jij kan genieten van wat wij plaatsen.
Marja en Carl, die belletjes komen wel weer als we in Aus zijn en een nieuwe sim hebben.
Jacomien, dank je wel. Wij hebben het de eerste week al reuze naar onze zin gehad.
Allemaal, wat zijn wij in Nederland verwend met ons internet zeg in vergelijking met hier. Wij doen ons best om jullie te informeren maar gaat erg moeizaam. Groetjes van Els & Ben.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!