TheDownUnder.reismee.nl

Plannen de mist in.

Grootse plannen vandaag, die totaal niet konden waargemaakt. Zoals na de boodschappen opnieuw de bergen in en dan de Jarrangobylli groten bezoeken maarrrrr,,,,..

Na het ontbijt waren wij redelijk vroeg klaar om te vertrekken en even wat boodschappen in de dichtbij zijnde stad te gaan halen, Tumut op 50 km.

Eerst even een ijskoffie / cappuccino met bananenbrood in een lekker warm maar niet al te heet zonnetje waarna er onderweg zowaar een kapperwas waar Carl even naar toe wilde om zijn kapsel te laten inkorten, Marja bleef bij hem terwijl wij door liepen naar Target. Daar wilde Elsnieuwe lange dunne broek kopen omdat morgen haar verband wordt vervangen voor dun gaas. Dus ook naar de drogist voor nieuwe gaasjes en toen met zijn alle door naar Woolworths, lege flessen ingeleverd en de pruttel gehaald. Op de weg uit het winkelcentrum nog snel even de tank bijvullen en zie ik daar ineens een zachte achter band die vanochtend nog goed was. Op zoek naar een bandenspecialist die ons kon/wilde helpen, de eerste was gesloten, de tweede had het erg druk en kon pas wat doen aan het einde van de dag, de derde had de auto al te pakken voordat de meisjes de auto uit waren. Na een goed half uur, één schroef minder in de band, 35 $ lichter weer op weg. Moesten eerst naar de camping vanwege de boodschappen en verlate lunch waardoor de tijd om de grotten te gaan bezoeken erg krap werd, besloten op de camping te blijven. Terwijl ik de horren aan het maken was voor twee ramen zodatzus niet meer lek geprikt wordt door onze vriendelijke Australische muggen die haar bloed zeer aangenaam vinden, begon het volop te gieten met onweer erbij. Blij dat we nu de steile hellingen en stof weg op moesten. Morgen weer een dag.

Vanavond het restant macaroni opgemaakt aangevuld met een heerlijke salade en een flink stuk watermeloen. Terwijl Carl en ik de afwas deden hebben de dames de bedden verschoond en slapen we straks in een koele nacht, 19 graden, en een schoon bed zodat we morgen weer vrolijk de dag ingaan om de grotten te gaan bezoeken. Wij denken maar zo “alles heeft een reden”.

Tot het volgende verhaal beste volgers. Cheers.

Marja en Carl Tentua

Weer een leuke beschrijving

Pieter en Joke landweer

We volgen jullie reis. De verhalen en foto's op facebook.Geweldig.
Groeten